
Η παρουσίαση του προγράμματος στον υψηλής τηλεθέασης διαγωνισμό μαγειρικής MasterChef 8 μας δίνει τη δυνατότητα προβολής και προσέγγισης ενός ευρύτερου κοινού σε όλη την Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτής της προβολής, θα διεξαχθεί μια έρευνα αγοράς που θα απευθύνεται σε καταναλωτές σε όλη τη χώρα αλλά και επαγγελματίες λιανικής πώλησης, στοχευμένων περιοχών με αυξημένους πληθυσμούς ξενικών ειδών για να «μετρήσουμε» κατά πόσο η προβολή των ξενικών ειδών επηρεάζει τις διατροφικές συνήθειες του καταναλωτικού κοινού, αλλά και τις πωλήσεις των επαγγελματιών (αλιείς, ιχθυοπώλες κι εστιάτορες).